Manager Financiar: Te așteptăm în echipa Noi Orizonturi!

25 ianuarie 2019

Angajăm Manager Financiar

Suntem în căutarea unui manager financiar pentru operațiunile Fundației Noi Orizonturi, o persoană pentru care cifrele pot spune povestea unei organizații care contribuie semnificativ la educația din România.

Până în 2025 vrem ca jumătate de milion de copii și tineri din România să beneficieze de contexte relevante de învățare, menite să contribuie semnificativ la dezvoltarea lor ca cetățeni activi, capabili să construiască societatea la care visează. Iar acest deziderat vine la pachet cu eforturi de gestiune financiară transparentă și eficientă. 

Avem un buget anual de aproape 1 milion de dolari care provine din multe tipuri de surse (granturi și sponsorizări firme și donatori individuali și activități economice), restricționate sau nerestricționate, cu peste 20 de proiecte în derulare în paralel și două birouri regionale.

Ne dorim un coleg/o colegă care să ne ajute să ținem „farmacie” în finanțele organizației, într-un mod care să fundamenteze decizii de creștere/ajustare activități ale echipelor de proiect și ale organizației, în ansamblu.

Despre poziția de Manager Financiar

Managerul financiar este o poziție de legătură cu toate nivelurile din organizație. Este strâns legată de relația cu:

  • managementul, în vederea optimizării costurilor și realizării previziunilor bugetare și de cash-flow
  • responsabilul financiar, în vederea colectării și verificării jurnalelor de cheltuieli și a activității de salarizare
  • managerii de proiecte, în vederea gestionării bugetelor de proiecte și întocmirii rapoartelor financiare
  • finanțatori/sponsori în vederea informării privind execuția bugetară
  • beneficiari și furnizori, în vederea verificării contractelor și plății facturilor
  • firma de contabilitate, în vederea verificării înregistrărilor pe centre de cost/venit.

    Managerul financiar este persoana care construiește întreaga imagine și înțelegere aprofundată asupra finanțelor organizației.

Responsabilități cheie ale managerului financiar:

  • Construiește și gestionează bugetul organizației, pe programe și finanțări/sponsorizări, elaborează previziuni financiare;
  • Pregătește rapoarte: lunare, trimestriale, anuale sau cu frecvența cerută de către finanțatori și instituții partenere;
  • Realizează analize financiare, urmărește execuția bugetelor de venituri și cheltuieli la nivel de centre de cost;
  • Întocmește jurnale de cheltuieli lunare;
  • Identifică probleme și vine cu soluții de prevenție, asigură evidențe care permit comparații cu rezultatele și proiecțiile din anul precedent/proiectele precedente;
  • Verifică și oferă asistență colegilor privind întocmirea contractelor din cadrul proiectelor (acorduri parteneriat, contracte furnizori, contracte voluntariat, etc);
  • Colectează documente justificative pentru cheltuielile realizate (facturi fiscale, ordine deplasare, bonuri, chitante, liste prezentă, etc) și le înregistrează în vederea raportării lor pe centre de cost;
  • Face plata cererilor de avans realizare de echipele proiectelor și verifică deconturi realizate de către titularii avansurilor spre decontare;
  • Asigurarea respectării legislației fiscale, a standardelor contabile și a diverselor legi aplicabile sectorului de activitate.

Cerințe:

Candidații trebuie să aibă:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de minimum 2 ani pe o poziție asemănătoare;
  • Abilități de gândire analitică și conceptuală excepțională – abilitatea de a formula și înțelege problemele relevante sectorului non-profit, dar și a celui economic;
  • Capacitate de interpretare a datele pentru a oferi îndrumări de optimizare;
  • Cunoaștere excepțională a Microsoft Excel; cunoașterea unui soft de contabilitate sau a unor softuri de gestiune financiară reprezintă un avantaj;
  • Foarte bune abilități de auto-organizare și gestionare a propriului timp; capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
  • Dorința de a acționa proactiv prin identificarea oportunităților și anticiparea problemelor;
  • Flexibilitate – capacitatea de a trăi și de a acționa într-un climat de schimbare, cu capacitatea de a prioritiza, monitoriza și controla operațiile.

Beneficii:

  • Mediu de lucru înalt cooperant, cu colegi motivați și pasionați de misiunea organizației și de semnificația muncii lor;
  • Profund sens al activității desfășurate care te încarcă emoțional și profesional – contribui la o misiune extrem de importantă pentru viitorul României și vezi dovezi concrete ale îndeplinirii acestei misiuni;
  • Oportunități diverse de dezvoltare profesională și personală – participarea la programe de formare în țară sau/și străinătate;
  • Acces la o comunitate de profesioniști în domeniu, care ne pot sprijini în atingerea obiectivelor trasate pentru că și ei cred în misiunea și căile asumate de Noi Orizonturi și care te pot ajuta în dezvoltarea profesională și personală;
  • Mediu de lucru extrem de flexibil – poți să îți ajustezi programul și locul de muncă în funcție de obiective.

Tipul contractului: normă întreagă

Perioadanedeterminată, cu o perioadă de probă de 3 luni

Locul desfășurării activității: Cluj-Napoca

 

Trimiterea candidaturii

Candidații interesați vor trimite CV și o scrisoare de intenție în care să vorbească despre interesul și motivația pentru această poziție.

Depunerea documentelor de aplicare precum și relații suplimentare, la adresa recrutare@noi-orizonturi.ro.

Termen limită de aplicare: 8 februarie 2019. Persoanele care vor trece de etapa de evaluare a aplicației vor fi invitate la un interviu.