Școli Comunitare în România. Raport de evaluare a impactului programului în perioada 2016-2019

Rezultatele obținute, tipul de schimbări survenite în școli, dar și provocările cu care s-au confruntat școlile care au implementat acest program sunt câteva din informațiile cuprinse în acest raport.

Directorii de școală din România în relație cu învățarea

Lucrarea de față își propune să analizeze reprezentările directorilor de școli comunitare din România cu privire la rolul lor în raport cu învățarea, atât la nivel de școală, cât și de comunitate locală. Se bazează pe datele culese în cadrul unui cercetări demarate de Fundația Noi Orizonturi ca parte a unui proiect de lungă durată, care urmărește dezvoltarea unei rețele de școli comunitare la nivel național.

Raport de analiză: Ce este învățarea relevantă?

Ce este învățarea relevantă în percepția profesorilor și elevilor din rețeaua de școli comunitare din România.

Școli comunitare în România. Practici promițătoare

Exemple de bune practici colectate din cele 30 de școli comunitare.

Instrument de autoanaliză a practicilor didactice în școala comunitară

Instrumentul se adresează cadrelor didactice și colectivului de profesori care doresc să crească relevanța învățării pentru elevii lor.

Contact

Sediul Central Lupeni

Bv. Păcii, bl. 5, ap. 9, județul Hunedoara

Ne găsiți și în Cluj-Napoca. 

comunicare@noi-orizonturi.ro

0254 564 471